joi, 30 ianuarie 2014

Cele 13 virtuţi ale lui Benjamin Franklin

Am descoperit recent o postare mai veche a lui Anatol Basarab, pe care am considerat-o suficient de consistentă, de utilă şi neperisabilă încât să o dau mai departe, şi mai departe, şi mai departe: Cele 13 virtuţi ale lui Benjamin Franklin. O listă cu 13 calităţi pe care oricine îşi doreşte să reuşească în viaţă ar trebui să o cunoască, sau chiar să şi-o lipească pe uşă, pentru a o vedea în fiecare dimineaţă când iese din casă. Probabil că o voi face şi eu, sau mi le voi lua drept model pentru a-mi concepe propria listă, cu propria metodă de aplicare. Citiţi articolul şi acordaţi-vă câteva clipe pentru a digera fiecare dintre "virtuţi". Gândiţi-vă cum se raportează la viaţa voastră şi câte beneficii aţi putea avea urmând măcar o parte din ele.

http://anatolbasarab.ro/benjamin-franklin-si-cele-13-virtuti/

P.S. Aruncaţi-vă un ochi şi asupra celorlalte articole ale psihologului Anatol Basarab. Este unul dintre cele mai bune site-uri de profil, şi dacă mai punem la socoteală touch-ul personal şi umorul, devine un MUST.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu